Tuesday, August 25, 2009

AnTaRa CiNTa DaN SuKa...

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.
2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.
3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.
4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.
5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita akan bebas berkata apa saja.
6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang yang kita suka.
7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn turut jua menangis. Bila orang yang kita suka menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.
8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.

I take it from:

http://rouhifeek.blogspot.com/2009/08/antara-cinta-dan-suka.html

Now I know that I only like, not love... Thanx Jay cz post it to ur blog... Sowi x mntk prmission dlu... Huhu...

4 comments:

Wan SheVa said...

oh sumtims its really hard to differentiate btwin luv n like..hahaha..
but dr suke timbul ase cinta..
hoyey..

bercinta kah dik oi??

HaNa said...

owh... tidak abg oi... saya tidak bercinta sekarang (ayt skema la pulak)... hehe... cme pnh ase cnfuse sme ade kt ni cme ske @ cinta dia... thanx god cz i only like, not love... repeat ayt ni ag... sbb ase x elok pnye prsaan cinta skrg ni, dgn cndition yg x bape nk stable... actualy bnyk bnde kne diconsiderkan sblm nk cinta seseorg tu... but trust me... rse cnfuse tu kalo x dihandle dgn baik, it'll give us a big pressure u know... wateva it is, chill up...

morina said...

hmm..hana..no comment..rasanya hana pun dah dpt agak benda yg sy nk citer..haha..entah r mmg sentiasa konfius..cinta n suka...
papun..entah r..konfius r..
rahsia di hati tak siapa yg tahu kan..betul tak..hanya berserah je pada ketentuanNya..DIA maha mengetahui...

HaNa said...

Hana to Morina -
Saba la bnyk2 moe yerk.. die pn dh blah dh.. so nobody could disturb ur mind lg.. chill3.. i'll pray 4 ur happiness.. :D