Thursday, August 13, 2009

WaSSuP PeEpS~~WhEe...

Hi to anyone who read my very 1st post... Huhu, actualy... I create dis post after a bad incident... bapak bengang giler dgn pompuan sekor niyh... x psl2 aq plak yg telibat... my very first reason y i did dis blog is aq nk lepas geram... if u r in my shoes, korang pown akn rase bapak sial pompuan niyh... sbb per? haha... biarlah rhsia... ceh... mcm prnh ku dgr ayt ini tp di mana ya? haha...

First2 skali... Lemme introduce myself... I'm Hana... The cutest girl on earth b4 Suri Cruise... Muahaha... Kidding... mmm... pe lg ea? I'm Ex-Tabika KEMAS, Ex-Kluang Town Girl School (S.K.P.B.), Ex-Kluang High School (S.T.K.), Ex-Center of Foundation Studies In Science University Of Malaya (PASUM), n currently UMPian (University Malaysia Pahang)... Akhirnya tecampak kt UMP... Bpk sedey... Papepown... De hikmah tu... Mmmm... Wat else huh? Xpe ar, ckup ar ni... De mase post agiyh.. chow...

No comments: